Foto's

Eindelijk weer een internetcafe kunnen vinden met een snelle verbinding. De foto's die bij het laatste deel van Turkije horen staan er eindelijk op!
Wij zitten nog steeds in Iran en hebben het hier erg naar onze zin. Wat een fantastisch land! Wij werken aan het verhaal, heb nog even geduld.
Wij willen nog even gebruik maken van deze mogelijkheid om iedereen te bedanken voor hun leuke en aardige berichtjes. Het is erg fijn om af en toe iets van het thuisfront te horen.
Groeten uit het midden oosten!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige foto,s....
Wij zitten hier al in de karnavalssfeer...hebben al hele leuke dagen doorgebracht,vraag me alleen niet wie Prins Karnaval is...hahaha,vraag dat maar aan Marjo en Jo.Karlijn heeft wel al ,n leuke karnavalskleren voor volgend jaar(kan ik misschien eens van je lenen,lollll).
Nog 10 dagen...en...ik drink me er 1,2,3...op jullie,
Veul leefs Thea

Anoniem zei

Hoi Karlijn & Roger,

ik kom niet uitgelezen en gekeken op jullie site.
Jaloers, ja dat ben ik zeker, het zijn dingen voor het leven wat jullie zien, horen, voelen.......
Veel plezier en geniet er maar lekker van en schrijf maar leuke verhalen en plaats nog meer mooie foto's ik kom elke week wel even kijken.

Groetjes Maurice

Vief zei

Wat een geweldige foto's zeg, vooral met al die sneeuw....WAW echt te gek....
Hier alles goed, zijn ons idd aan het voorbereiden op de carnaval....we zullen jullie missen...ALAAF Prins Carnaval is Richard Jongen..! Ik weet niet of jullie hem kennen!!! Verder gaat t met die kleine vanons goed. buik begint goed te groeien en als alles goed gaat, weten we morgen of het een zoontje of een dochtertje gaat worden....SPANNEND!!! Ed en Maud hebben inmiddels een zoontje Cas...echt een klein lief prupke en sprekend Sem....Het gaat nu wel goed met ze, maud is weer een beetje bij. Ze had een heel erg laag suiker gehalte... Met Cas verder alles prima...

Verder heb ik ff geen nieuwtjes, tenminste niet dat ik nu weet..

Heel veel liefs en ik ben benieuwd naar de volgende verhalen..
Vief, GJ en ..ukkie

Anoniem zei

Hallo wereldreizigers! Alles goed bij jullie? Spannend hoor die verhalen, ik zit hier thuis lekker het tegenovergestelde te doen. Lekker mutsen en mijn nestdrang zijn gang laten gaan. Ben nu 37 weken en alles gaat ok. Veel groetjes en geniet van de reis en van elkaar... Alexandra