Vertrek

Wij zijn weg!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Lekker!! Succes met het noodweer in het oosten van Europa en zet snel fototjes op de site want ik heb zin om jullie het komende jaar te volgen.

KUS

Bibian zei

he lieverds,

heel heel veel plezier op jullie mega reis, ik hoop dat jullie een super tijs hebben; hahahaha zet niet echt zoden aan de dijk om te hopen want dat gaat zeker lukken. anyway GENIET en ik denk veel aan jullie hele dikke kussen
ps ik hoop snel mee te kunnen lezen met "the adventures during the amazing journey"

Unknown zei

Hallo!

Ik heb tegenwoordig ook een Pakistaanse collega, dus tegen de tijd dat jullie in die buurt zijn of je hebt vragen: geef het maar door!

Hoe is het begin gegaan? Eindelijk vertrokken zal toch ook wel een raar gevoel zijn geweest. Laat maar regelmatig zien waar jullie zijn, kunnen wij ook een beetje meegenieten!

Thea zei

Hoi Roger en Karlijn
Elke dag kijk ik ff hier om te zien of jullie al iets hier hebben geplaatst.
Hoop dat jullie beginnende reis voorspoedig verloopt en dat we snel hier al iets van jullie kunnen lezen.

Groetjes

Anoniem zei

Maar een paar woorden:

GENIET ERVAN!

gr. Evelyn
(nog ff eentje van bij Ubaghs)

Anoniem zei

Geniet ervan en kom veilig en gezond weer terug. Zal jullie volgen op het net en ben erg benieuwd naar de eerste foto's....

Hoihoi
Groet Didier

aboes41 zei

Hoi, Karlijn en Roger! We kregen je website door van Pa Guus. Wensen jullie een fantastische reis toe. Ik weet niet of je twee keer in en uit Iran moet gaan, want het is wel een hassle (zie www.travelongravel.tk). Misschien moeten jullie vanaf Zuid Iran (Bandar Abbas) per boot naar India gaan of zo, om Paki te vermijden, maar overigens denk ik dat je best wel door Pakistan kunt rijden. Wij gingen in 2005 door Sudan, terwijl het toch behoorlijk gekloot was (en is) in Darfur. Niets van gemerkt in Khartoum. Volgens mij moeten jullie een beetje in N-Pakistan blijven(ook het mooiste: bergen) en dan door naar India door de Khyber Pass. My 2 cents worth. Ontzettend veel plezier en geniet van de Cruiser!! We zullen jullie blijven volgen.

marleen zei

Hai karlijn en Roger
Hoe is het met jullie sinds het vertrek? ik ben echt benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
Ik wens jullie veel geluk en succes toe en een behouden vaart.
Doei tot horens liefs t. marleen

Vief zei

Hallo Avonturiers,

Ik zat aan jullie te denken, zijn ze nu al weg of nog niet,.....van pep begreep ik dus van wel.....

Ik wens jullie heel veel succes en plezier en ben benieuwd naar al jullie spannende verhalen.... Ik zal jullie reis met veel plezier volgen dus........kom maar op!!!

Heel veel liefs Vief en GJ

Anoniem zei

Hé luitjes, grappig hoe jullie schrijven 'even doorknallen naar Servië, rijden door Istanul' etc. Alsof het niks is. Gaaf! Heb een linkje doorgestuurd met filmpje van carnavals-dvd, voor de heimwee momenten. Al zullen die er niet veel zijn. Geniet ervan!
Groetjes,

Marcel uit Soest